2015. január 3., szombat

Kill Me, Heal Me - tervezett

Sziasztok! ^^

Szeretném bejelenteni, hogy tervbe vettem a Kill Me, Heal Me című hamarosan induló sorozatot Ji Sung és Hwang Jung Eum főszereplésével (már láthattuk őket a Secret c. sorozatban). Érdekes doramának ígérkezik, én már nagyon várom! :)


Műfaj: romantikus, vígjáték, orvosi
Sugárzás: 2015. január 7.-???
Részek száma: ??
Főszereplők:
  • Ji Sung - Cha Do Hyun 
  • Hwang Jung Eum - Oh Ri Jin
  • Park Seo Joon - Oh Ri On
  • Oh Min Suk  - Cha Ki Joon
  • Kim Yoo Ri -  Han Chae Yun
Ismertető:
Egy gyerekkori trauma miatt Cha Do Hyun (Ji Sung) disszociatív személyiségzavarban szenved, vagyis több - pontosan 7 - személyisége van. Oh Ri Jin (Hwang Jung Eum) egy tiszta lelkű, kedves és népszerű pszichiáter rezidens, aki titokban kezeli Do Hyunt. Ri Jinnek van egy testvére, Oh Ri On (Park Seo Joon), aki egy nagyon tehetséges krimiíró. Ri On célja, hogy megtudja Do Hyun titkát, ezért mindenáron a közelébe próbál férkőzni.

(Megj.: kicsit viccesnek találom az "Oh Ri Jin" és az "Oh Ri On" neveket, kíváncsi vagyok, hogy lesz-e valami jelentősége a történet szempontjából. :D)

Ha érdekesnek találjátok a sorozatot, és szeretnétek, hogy online is elérhető legyen, akkor legyetek szívesek kitölteni ezt az űrlapot. Ha ezt megteszitek, akkor a sorozat nagyobb eséllyel lesz elérhető a Vikin. :)
Egy kis segítség a kitöltéshez:
Title Name: Kill Me, Heal Me
What country is this title from?: South Korea
Type of video: TV Show
I mostly watch videos on: itt bármelyiket választhatjátok
Your country (where are you located?): Hungary

Amíg várjuk a sorozatot, itt az előzetes:


1 megjegyzés:

  1. Köszönöm kedves Fordító .én töltögetö vagyok ..de kitöltöttem az online kérést is ..Köszönöm..

    VálaszTörlés