2015. augusztus 13., csütörtök

ABUDEN?! - magyar felirat

Sziasztok! ^^

Mára rövidfilm fordítást is hoztam, aminek a címe ABUDEN?!. Az "abuden" a hokkien - egy Dél-Kelet Ázsiában és Tajvanon beszélt kínai - nyelvjárásból származó szlengszó, amit akkor használnak, ha valaki hülyeséget kérdez. Magyarul nagyjából a "Miért, mire számítottál?"-nak felel meg.
Ebben a videóban a JinnyBoyTV mutatja be nekünk azt, hogy mi van akkor, ha valaki valami teljesen egyértelmű dologra kérdez rá.

Videó a képre kattintva:
(ha a felirat nem jelenne meg magától, a bal alsó sarokban az "English"-re kattintva válasszátok ki a "Hungarian"-t):


A JinnyBoyTV egy 2012-ben alakult csatorna, megálmodója pedig Jin Lim. Jelenleg három tagja van a csapatnak, Jin Lim, Reuben Kang és Alan Lok. Jin a Youtube mellett rádiós műsorvezetőként is tevékenykedik, ezáltal pedig több nemzetközi hírességgel is alkalma volt már találkozni, interjút készíteni. Így néhány ismert Youtubert is sikerült szerepeltetnie a videóiban, például Ryan Higát, David Choi-t és a Wong Fu Productions-t - ez utóbbi két tagját láthatjátok a fenti videó rádiós jelenetében is.
Az ABUDEN?! az egyik legnépszerűbb videójuk, és érdekesség, hogy Jin anyukája - aki a videóban a virágokat locsolja - improvizálva mondta a videóban az "Abuden?!"-t, így lett ez a cím is végül. A dolog annyira népszerű lett, hogy a JinnyBoyTV webshopjában ilyen feliratú pólót is lehet kapni.
A JinnyBoyTV jelenleg 546.449 feliratkozót tudhat magáénak, ezzel ők a másodikok a feliratkozók számát illetően Malajziában. Legnépszerűbb videójuk a KL Style, ami PSY Gangnam Style-jának a paródiája. Ezt eddig több mint 13 millióan nézték meg.

Én még csak most ismerkedem Jinék csatornájával, de ez a videó nagyon megnevettetett, muszáj volt lefordítani. :D Külön felhívnám a figyelmet a zárózenére Darren Ashley-től - engem teljesen lenyűgözött:


7 megjegyzés:

  1. Szia Lidia!!!!
    Köszönöm, nagyon tetszett, jókat kacagtam. Tanulságos, mert van hogy mi is teszünk fel ilyen haszontalan kérdéseket. Ezután (talán) odafigyelek és ha valaki ilyen kérdést tesz fel nekem, lehet hogy kinevetem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy tetszett. :D Na igen, én is szoktam ilyeneket kérdezni, de ezután próbálok jobban figyelni erre. :D

      Törlés
  2. Hogy ez mennyire igaz! :)) Jókat nevettem rajta! Köszi a fordítást és a megosztást Lídia! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm ezt a fordításodat. Tanulságos volt, hogy az ember mennyire nyilvánvaló dolgokat tud kérdezni, Viszont az biztos, hogy a válaszok kevésbé találóak. A legjobb válasz szerintem Lin anyukájáé volt, jókor láttam, mert idéztem is a szomszédomnak! Zsike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen! :) Egyetértek, Jin mama a videó fénypontja. :D

      Törlés
  4. Bocsi! Javítani nem tudtam, de ezt akartam írni : az biztos, hogy a válaszok találóak voltak Zsike

    VálaszTörlés