2015. június 10., szerda

Golden Time - 11. rész

Sziasztok!

Itt volna a Golden Time 11. részének felirata. Nekem eddig ez a kedvenc részem, nagyon tetszett, különösen a zárójelenet, szerintem érteni fogjátok, miért. Remélem, nektek is tetszeni fog ez a rész, jó szórakozást hozzá! :)


Ismertető:
Miután a kórházba kerül a bűnügyi áldozat, néhány perccel utána beviszik az támadóját is. Mindketten súlyos sérüléseket szenvedtek, és műtétre lenne szükségük. Az áldozat egy nyomozó, a táamdója pedig egy gyerekrabló, akitől csak akkor tudhatják meg, hová rejtette a gyermeket, ha életben marad. Az orvosoknak viszont dönteniük kell, hogy kit műtenek meg először.

Felirat letöltése: Ázsiai Feliratok, D-Addicts.
Videó letöltése: Mega
Online: Inda


6 megjegyzés:

  1. Nagyon szerestem ezt az orvosi sorozatot, nagyon szeretem a benne szereplőket....
    köszönet az eddigiek fordításáért! Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, én is nagyon szeretem. Csak néha sok a műtét. :D

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a 11.részt :D :D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lidia Köszönőm szépen az eddigi részeket.Szeretném megkérdezni várhatóan mikor lesz újabb rész?úgyen nem hagyod abba,csak azért kérdezem mert látom új sorikba fogtál ne haragudj meg a kérdésemért ,szépnapot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Keri! Nem tudok pontos időt pontani, hogy mikor lesz új rész, mert a páros részeket Milly fordítja, viszont ő most a nyelvvizsgája miatt nem tud haladni vele. Mindenképp végigvisszük a sorozatot, még ha nem is rohamtempóban haladunk... :)

      Törlés